Tekst objavljen: 09.08.2013 12:59        


U prvoj polovini ove godine planirano je i zakazano 59 postupaka posredovanja između građana i finansijskih institucija, što je za 28,3 odsto više nego u istom periodu 2012. godine, pokazali su podaci Narodne banke Srbije.

Građani se žale na banke i osiguranja, evo i zašto

Prema podacima Centra NBS za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga, od ukupnog broja posredovanja, taj postupak je okončan u 35 slučajeva.

Pri tome je u 37 odsto okončanih postupaka posredovanja postignut sporazum između finansijskih institucija i njihovih klijenata.

Najveći broj posredovanja odnosio se na sporne odnose između banaka i njihovih klijenata, i to po osnovu kreditnih poslova - 32 odsto, platnih kartica - 10 odsto i devizne štednje - sedam odsto.

Kada je reč o spornim odnosima između društava za osiguranje i njihovih klijenata, najbrojniji su u oblasti autoodgovornosti - 20 odsto i životnog osiguranja - osam odsto.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
nbs Narodna banka Srbije banke osiguranja klijent banke klijenti banke prava klijenta banke zaštita klijenata banke

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana