EUR 122,82 USD 109,62 CHF 112,59

Kursna lista


Zvanični kurs Evra za dan 29.05.17. :: 122.7691 rsd

Tekst objavljen: 16.03.2017 8:10        


BEOGRAD, 16. marta (Tanjug) - Magazin Diplomacy||Commerce je večeras uručio nagrade pojedincima, organizacijama i institucijama koje su se istakle u humanitarnom radu i koje su doprinele unapređenju uslova poslovanja, bilateralne saradnje, kao i privrednog ambijenta u Srbiji. 

Uručene nagrade magazina Diplomacy||Commerce

Na svečanosti u Mikser Hausu u Beogradu, povodom obeležavanja prvog rođendana izlaženja ove publikacije koju Color Pres s Grupa izdaje u saradnji sa londonskim "The Economist-om", priznanja su dodeljena u ukupno dvanaest kategorija, pri čemu je u kategoriji "Bušines||Sport" nagrada otišla u ruke kompanije Knjaz Miloš za kampanju "Pokrenimo našu decu", dok je u kategoriji "Održivi razvoj i doprinos zajednici" pobedila kompanija Telekom Srbija.

Dodeljene su i dve nagrade pojedincima, od kojih je jedna pripala predsedniku Privredne komore Srbije (PKS) Marku Čadežu za lični doprinos razvoju ekonomije, a druga predsedniku Nemacko-srpske privredne komore Martinu Knapu za lični doprinos razvoju civilnog društva.

Predsednik Color Preš s Grupe Robert Čoban je u izjavi Tanjugu rekao da je pre godinu dana, kada je pokrenut časopis, bilo teško pretpostaviti u kom pravcu će se sve razvijati i kako će čitav svet izgledati.

"Međutim, uprkos teškim vremenima, pokazalo se da su odnosi koje imamo sa klijentima, ambasadama, privrednim komorama i poslovnim svetom, bili garant toga da će projekat uspeti", istakao je on.

Kompanija Delez Srbija je dobila priznanje u kategoriji "Najveći doprinos humanitarnom radu" za projekat "Pomažemo da imaju i oni koji nemaju", u kategoriji "Najbolja fondacija" nagrađena je Telenor fondacija, a u kategoriji "Bušines||education" Direct Media za projekat "Doživi Teslu".

U kategoriji "Bušines||Art" nagrađene su Vojvođanska banka i Galerija Matice srpske, u kategoriji "Bušines i zaštita životne sredine" Brend Volvo i Grand Motors, a najbolja društveno odgovorna kompanija je Hajneken Srbija za kampanju "Društvo ko vozi kući".

Kompanija Koka-Kola je dobila priznanje kao najbolja društveno odgovorna kompanija, nagradu za korporativnu filantropiju u regionu jugoistočne Evrope je dobio ĆPorto Montenegro", priznanje za biznis inovacije I||F McCann grupa, nagradu za unapređenje bilateralne saradnje i privrednog ambijenta dobila je Nemačko-srpska privredna komora, dok je Srpska asocijacija menadžera nagrađena za doprinos unapređenju uslova poslovanja.

O nagradama je odlučivao žiri čiji članovi su bili: predsednik Privredne Komore Srbije Marko Čadež, profesor i član Fiskalnog saveta Srbije Vladimir Vučković, predsednik Color Pres s Grupe Robert Čoban i direktorka Diplomacy||Commerce magazina Ruža Ristanović.

Kao sindikacija londonskog časopisa The Economist, magazin Diplomacy||Commerce na engleskom jeziku je pokrenut marta prošle godine, a otada je objavljeno ukupno 12 brojeva, u kojima su obrađene teme iz oblasti diplomatije, ekonomije, privrede, ali i umetnosti, kulture i sporta.

Kroz specijalna izdanja, obrađena je takođe privredna saradnja Srbije i 25 zemalja Evrope i sveta, a u formi dodataka predstavljeni su gotovo svi privredni sektori u Srbiji.

Ostavi komentar



Povezane teme: