Tekst objavljen: 05.09.2013 17:00        


Kao i u većini evropskih zemalja, i u Švajcarskoj je zabeležan pad prodaje novih automobila. Međutim, uprkos krizi, kupci u ovoj zemlji ne žele da se odreknu dostignutog standarda, tako da se na drugom i trećem mestu najprodavanijih marki nalaze Audi i BMW.

Evo šta Švajcarci voze u vreme krize

Prema zvaničnim podacima, prodaja novih automobila na švajcarskom tržištu opala je u avgustu za 4,8 odsto (na 20.996 vozila), u odnosu na isti mesec 2012. godine.

U periodu januar-avgust 2013, sa ukupno 203.634 prodata nova automobila, zabeležen je pad od 9,2 odsto na godišnjem nivou, što je u skladu s očekivanjima stručnjaka.

Za celu 2013, švajcarsko udruženje Auto Suisse predviđa pad od devet odsto u odnosu na 2012. godinu, tako da bi broj prodatih vozila u 2013. godini iznosio 295.000 jedinica.

Vodeća marka na švajcarskom tržištu i dalje je Volkswagen, sa 2.505 prodatih vozila u avgustu (-3,1 odsto). Zanimljivo je da su drugo i treće mesto zauzeli proizvođači luksuznih automobila. Audi, koji takođe pripada VW grupaciji, je drugi sa 1.452 prodata vozila (-22,8 odsto), dok je treći BMW sa 1.414 automobila (+1,6 odsto).

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana