Tekst objavljen: 02.11.2012 16:59        


Skok Feliksa Baumgartnera sa 39 kilometara visine bio je najbolji poduhvat u istoriji marketinga, ocenili su eksperti u analizi koja je objavljena u Beču.

Najbolja reklama ikada - skok sa ivice svemira

Poduhvat Baumgartnera, čiji je sponzor bio "Red bul“, povećao je cenu ovog brenda do osam milijardi evra, navelo je konsultantsko preduzeće iz Kelna "Sport i tržište".

- San svakog kreatora brenda je da ljudi širom globusa pozitivno govore o njemu - ističe se u analizi.

Kada je Baumgartner 14. oktobra probio zvučni zid skačući iz stratosfere, samo preko Tvitera je oko 965.000 ljudi govorilo o sponzoru "Red bul“, a ovaj proizvođač energetskog napitka uspeo je da time proširi krug onih koji ga poznaju na daljih 170 miliona ljudi.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
red bull skok iz svemira feliks baumgartner reklama marketing

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana