Tekst objavljen: 10.06.2013 9:15        


Najvredniji luksuzni brend u svetu je trenutno "Luj Viton" koji pored modnih artikala prodaje i alkohol i nakit. Njegova vrednost se procenju na 23,6 milijardi dolara, proizilazi iz podataka konsultacione firme Interbrend, koje je objavio Forbs.

Luj Viton ubedljivo najvredniji luksuzni brend

Vrednost druge najvrednije marke Guči je za više od 14 milijardi dolara niža i procenjuje se na 9,45 milijardi dolara.

Slede Erme (Hermes) vredan 6,18 milijardi dolara, Kartije (5,5) i Tifani (5,16), Barberi (4,34), Prada (4,27) i Ralf Loren (4,04 milijarde dolara)

Većina najskupljih luksuznih brendova proizvodi i prodaje modnu odeću i dodatke kao što su ešarpe ili tašne.

Uprkos tome što ljudi sve više štede, za tašnu s logom "Luj Viton" ili nakit "Kartije" i dalje vlada veliko interesovanje.

Ove godine bi promet proizvođača luksuzne robe mogao da poraste četiri do pet odsto, predviđa konsultaciona firma Bain & Company.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
luksuz luksuzni proizvodi luksuzna kupovina biznis brendovi louis vuitton Luj Viton

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana