Tekst objavljen: 28.02.2013 11:50        


Ukoliko ste već zakoračili u poslovni svet, ili to nameravate da uradite, vreme je da razmišljate o tome kakav utisak ostavljate drugima. Često se dešava da ljudi godinama traže posao, ili da revnosno rade svoj posao, ali ih niko ne primećuje, i da, samim tim, i ne napreduju.

Izgradite lični brend – budite prepoznatljivi

Oni koji su u toj poziciji definitvno treba da porade na ličnoj promociji. Bilo da pišete knjigu, pravite sajt, vodite malu firmu ili veliku kompaniju, bitno je kako prezentujete sebe drugim ljudima. Kada konačno definišete šta je vaš cilj, čime želite da se bavite, počnite sa promocijom.

Online promocija

Da li ste ikad ukucali svoje ime i prezime u Google pretraživaču? U današnje vreme je podjednako bitno kakav utisak ostavljate na nekoga uživo i onda kada vas neko potraži na internetu. Pažljivo pratite informacije koje su dostupne na internetu o vama. Posebnu pažnju posvetite društvenim mrežama.

Svaka online promocija podrazumeva da ste izloženi javnosti, što znači i negativnoj kritici. Budite spremni na to i ne dozvolite da vas kritika deprimira, već je iskoristite kao podstrek da se menjate i usavršavate.
Facebook - je najveća i najpopularnija društvena mreža. Ako ste ušli u poslovni svet, bitno je da povedete računa o onome što će se pojaviti na vašem Facebook profilu – tačnije, šta je ono što je javno vidljivo od podataka i slika.

Fotografija na profilu treba da bude pristojna i, po mogućstvu, profesionalna. Verovatno malo ko zna da kada jednom uploadujemo fotografiju na neku društvenu mrežu, ona postaje njihovo vlasništvo, te je mogu upotrebiti.

Twitter - je društvena mreža i mikroblog alat koji omogućava svojim korisnicima da čitaju tuđe i šalju svoje mikro-tekstualne unose do 140 karaktera. Od marta 2009, Twitter je zabeležio rast popularnosti u svetu. Danas će svako kome je stalo do lične promocije i online viđenosti imati profil na Twitteru.

LinkedIn - je poslovna društvena mreža - Vaš online CV. Izgradite dobar LinkedIn profil. Na ovoj društvenoj mreži imate priliku da istaknete svoje obrazovanje, interesovanja, veštine... Shodno tome čime se bavite i u kojoj meri ste interesantni kao potencijalni poslodavac ili zaposleni, možete pronaći odličnog partnera. Veliki broj menadžera posebnu pažnju posvećuje svom profilu na LinkedInu.



Blog
– odlična forma i sve popularniji vid lične promocije i deljenje svojih stavova, mišljenja i interesovanja sa drugima. Pisanje bloga podrazumeva radoznalost, posvećenost i kontinuitet u pisanju. Ukoliko želite da ljudi prate vaš blog, pišite redovno.

Forumi – pridružite se diskusiji na forumu, pogotovo na onim gde postoji mogućnost da vas neko zaposli. Na taj način se eksponirate, ali i saznajete mnogo korisnih informacija; naravno, ako izaberete dobar forum.

Web site – još jedan vrlo dobar alat za ličnu promociju. Uglavnom ga koriste ljudi koji se bave web dizajnom, ali ovo ne mora biti pravilo. Na svom sajtu možete predstaviti svoj kompletan portfolio, prikazati sopstveni rad na kreativan i zanimljiv način, putem slika, videa i slično.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
brendovi uspeh karijera biznis posao

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana