Tekst objavljen: 25.06.2013 14:00        


Najplaćenija svetska teniserka Marija Šarapova pokrenula je sopstveni brend slatkiša "Šugarpova" sa kojim očekuje veliki poslovni uspeh. Ova 26-godišnja teniserka načinila je prve korake ka tome da razvije sopstveni brend i uspešnu poslovnu karijeru, a "Šugarpova" slatkiši nedavno su se pojavili i na britanskom tržištu.

Brend slatkiša Marije Šarapove

- Biznis i sport su dva takmičarska sveta, i želim da budem najbolja u oba - kaže šampionka Vimbldona iz 2004. godine.

Proizvod je u potpunosti, kako kaže, pokrenula svojim novcem i on bi trebalo da predstavlja snažan komercijalni temelj za period nakon što okonča svoju tenisku karijeru.

- Kada sam bila povređena otvorila mi se šansa da razmotrim druge mogućnosti pored tenisa - kaže Šarapova osvrćući se na period tokom 2008. i 2009. godine kada je zbog operacije ramena morala da pauzira devet meseci.

Šarapova kaže da su joj bile potrebne dve godine da stvori sopstvenu liniju slatkiša, koju je prošle godine lansirala na američko tržište, a zatim i u nekoliko drugih zemalja.

Prema magazinu Forbs, Šarapova je prošle godine zaradila 26 miliona dolara, što joj je obezbedilo 22. mesto na Forbsovoj listi najplaćenijih sportista i poziciju prvoplasirane dame.

Ruskinja je kreirala liniju cipela za Kol Han, a njene baletanke su bile jedan od najprodavanijih proizvoda te kompanije. Za Tag Heuer je dizajnirala liniju naočara za sunce, a kreirala je i sopstvenu tenisku opremu za Najk, koju koristi još šest teniserki sa WTA liste. Najinteresantnija saradnja je najverovatnije bila sa čuvenim arhitektom Frenkom Gerijem, sa kojim je kreirala nakit za Tifani.

- Duže vreme sam želela da budem osoba koja donosi poslovne odluke, bilo da je to finansijska, kreativna ili marketinška strana posla. Takođe, želela sam da izgradim nešto svoje, pored tenisa - objašnjava Šarapova.

Kako kaže, dve godine su joj bile potrebne za lansiranje brenda jer je želela da dobro prouči šta se još nalazilo na tržištu.

- Za mene je to bio proces koji kombinuje kreativnost i stvaranje brenda - kaže ruska teniserka.

Odluka da pokrene sopstveni brend možda i nije toliko iznenađujuća kada se ima u vidu njena poslovna saradnja sa brojnim sponzorima.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
biznis brend slatkiši šarapova

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana