Tekst objavljen: 23.08.2012 14:17        


Klijentkinji Crnogorske komercijalne banke kojoj je nestao novac sa računa, rečeno da ga ne može dobiti nazad jer su transakcije, navodno, regularne.

Nestale pare sa računa, banka kaže 'dešava se'

Klijentkinja Crnogorske komercijalne banke (CKB) I.V. tvrdi da je neovlašćeno trošen novac sa njenog računa, ali da “službenici nisu zainteresovani da utvrde kako je došlo do toga”.

I.V. je kazala da je 27. jula, prilikom kontrole kredita Visa kartice, primetila da su deset dana ranije odrađene tri transakcije koje ona nije naložila, dve od po dva eura i jedna od 151 euro.

Ona je saopštila da su joj dve manje vraćene, ali i dalje ne zna ko je potrošio njenih 151 euro. Tvrdi da je call centru CKB-a prijavila problem čim ga je primetila, a prvog narednog radnog dana poslala i zvaničnu reklamaciju.

Iz CKB nisu konkretno odgovorili u čemu je problem sa računom I.V. a pitanja su banci prosleđena sa punim imenom njihove klijentkinje, koja je insistirala da za javnost budu objavljeni inicijali. 

- Nije mi poznato kako je došlo ni do priliva ni do odliva novca. Od službenika banke sam prvo dobila informaciju da je moja Visa kartica upotrijebljena na nekom POS terminalu u inostranstvu, a ja nisam izlazila iz Crne Gore. Posle nekoliko mejlova upućenih zaposlenima u CKB-u i nakon što sam ponudila svoj pasoš na uvid, dobila sam usmeni odgovor da su transakcije zapravo vršene preko Interneta. Sve to mi je rečeno usmeno jer za pismeni odgovor moram da čekam 30 dana - objasnila je I.V.

Ona je dodala da joj je rečeno i da CKB nije napravila grešku “već da se to dešava sa Visa karticama”. 

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
pronevere Crna Gora banke

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana