Tekst objavljen: 03.11.2012 17:19        


Nacionalnu aviokompaniju Jat ervejz bi prvo trebalo restrukturirati, pa se onda pozabaviti njenom sudbinom, izjavio Predrag Vujović, bivši direktor Jata.

Jat prvo treba "očistiti" pa tek onda prodati

Vujović je, komentarišući plan da Jat bude oslobođen dugova radi privlačenja strateškog partnera sa kojim će država osnovati novog srpskog avioprevoznika, naveo da bi najpre trebalo odvojiti osnovnu delatnost, odnosno vazdušni saobraćaj, od svih ostalih "balasta" koje već duže vreme optetećuju poslovanje nacionalne avio kompanije.

Vujović je kazao u Srbiji svako ko ima 400.000 evra može, u skladu sa zakonom, da osnuje aviokompaniju i registruje je kod Direktorata za civilno vazduhoplovstvo. To bi mogla da uradi i strana aviokompanija koja je zainteresovana za ovo tržište, da doveze svoju flotu i zaposli koga želi i izbegne bilo kakvu diskusiju u pogledu starih dugova, neizmirenih obaveza, starog ugovora sa evropskim proizvođačem aviona Erbas...
- Da li je Etihad u pitanju ili bilo koja druga kompanija, logično je da želi čiste račune - rekao je Vujović.

U Jatu je, prema Vujoviću, zaposleno oko 1.300 radnika, ali su tu i radnici Jat tehnike, keteringa, firme Suport... tako da kompanija nosi na svojim plećima oko 3.500 zaposlenih.

- To ne može da izdrži nijedan menadžment niti jedna aviokompanija... To je osnovni razlog zašto Jat beleži gubitke i zašto niko nije zainteresovan - rekao je Vujović.

Vujović je istakao da je najteži deo priče oko Jata, "šta uraditi sa svim tim preduzećima". Najbolje bilo da ta preduzeća budu privatizovana i za njih nadjeni strateški partneri, mišljenja je Vujović.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
privatizacija vazdušni saobraćaj aviokompanije jat airways Jat

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana