Prihod medija od oglašavanja u ovoj godini biće na nivou 2011, kada su mediji od reklama prikupili 172 miliona evra.
Izvršni direktor agencije "Nielsen Audience measurement" Darko Broćić je rekao da se na tržištu oglašavanja ne očekuju "dramatične promene" iako "kriza traje, a para je sve manje".
Najveći oglašivači prošle godine bili su Prokter i Gembl (Procter&Gamble), Telekom Srbija, Beohemija, Henkel, Vip mobajl, Loreal, Nivea, Telenor, Koka kola i Apatinska pivara. |
Direktor Nilsena je podsetio da je 2008. godina sa 206 miliona evra bila rekordna po nivou prihoda koje su mediji ostvarili od prodaje oglasnog prostora, da bi od 2009. do 2011. godine usledila stagnacija.
- Razlog malog udela interneta u Srbiji u ukupnom budžetu za oglašavanje je slab sadržaj domaćih sajtova - ocenio je direktor agencije za istraživanje interneta Gemius Milan Kovačević.
Kako je rekao, zbog velikog preklapanja sadržaja prosečni korisnik interneta u Srbiji mesečno u proseku otvori oko 200 strana dok hrvatski korisnik otvori oko 500 strana.
Prema oceni Stojanovića, oglašavanje na internetu ne raste značajnije zbog nedovoljne penetracije interneta u Srbiji i krize "zbog koje ljudi sede kod kuće i gledaju televiziju".
Ostavi komentar