Tekst objavljen: 22.01.2016 15:34        


UNIQA osiguranje, jedna od pet najuspešnijih osiguravajućih kuća u Srbiji, ušla je u desetu godinu uspešnog i društveno odgovornog poslovanja u našoj zemlji.

UNIQA ambiciozno u desetu godinu poslovanja u Srbiji

Tokom proteklih devet godinja poslovanja u Srbiji, UNIQA je u različite sfere poslovanja uložila preko 60 miliona evra. Uspešno je završen i proces akvizicije Basler osiguranja u vrednosti od oko 9 miliona evra, nakon čega UNIQA Srbija ima 730 zaposlenih, 33 poslovnice i više od 400 prodajnih mesta.

Nije zanemarljiv ni podatak da je kompanija ispunjavajući svoje obaveze prema državi, u proteklih devet godina, na ime poreza i doprinosa isplatila više od 3 milijade dinara.

Kao društveno odgovoran član zajednice, UNIQA je tokom dosadašnjeg poslovanja podržala desetine humanitarnih projekta, pomogla brojnim zdravstvenim ustanovama, domovima za decu, prihvatilištima, obrazovnim i sportskim institucijama, izgradila 4 košarkaška terena, pružila podršku UNICEF-ovom projektu „Škola bez nasilja“ i učinila mnogo toga kako bi unapredila kvalitet života u zajednici kojoj posluje.

Na društveno odgovorne projekte kompanija je uložila blizu 80 miliona dinara i time pomogla da se vrati osmeh na lice, pre svega ugroženoj deci, a zatim i ostalim slojevima stanovništva.

Ovu značajnu godinu za nas započeli smo podrškom našim vaterpolistima sponzorstvom Evropskog prvenstva u vaterpolu, a nastavićemo je kroz saradnju sa Beogradskim maratonom, Šekspir festivalom i drugim projektima. Kao veliki uspeh u poslovanju UNIQA ističe i da je u poslednjih 8 godina za redom, prema zvaničnim podacima Narodne banke Srbije, proglašavana najažurnijom u isplati šteta na motornim vozilima.

Preliminarni rezultati poslovanja kompanije u 2015. godini ukazuju da se trend uspešnog poslovanja nastavlja. O tome najbolje govore činjenice da je ukupna premija u 2015. godini za 13,7% veća u odnosu na 2014. godinu i iznosi nešto više od 6 milijardi dinara. Rast je ostvaren i u životnom (oko 27%) i u neživotnom osiguranju (oko 8%). Takođe, tokom 2015. godine zabeležen je rast broja klijenata od 15% što u brojkama iznosi više od 576.000.

„Jubilarnu godinu poslovanja, u skladu sa glavnim strateškim pravcima naše osiguravajuće grupacije, započinjemo zaokretom u poslovnoj strategiji, usmerenoj na razvoj u segmentima osiguranja koji kroz dugoročniju saradnju garantuje partnerski, čvršći i povezaniji odnos sa klijentima. Oformljen je Sektor za korporativno poslovanje, što ukazuje na jedan od glavnih strateških pravaca kompanije od ove godine. Pored ovog segmenta, fokus stavljamo i na privatno zdravstveno osiguranje, kao i životno osiguranje.
Cilj UNIQA osiguranja, kao i svih prethodnih godina jeste da ostvari rast veći od rasta tržišta osiguranja za koje se očekuje da će pratiti rast BDP i da će iznositi oko 1,5%. U cilju približavanja usluga klijentima planira se povećanje broja zaposlenih u prodaji i otvaranje novih poslovnica.
Drago mi je što jubilarna godina poslovanja počinje dobrim vestima i na nivou grupe - UNIQA grupa
uložiće značajna sredstva u redefinisanje poslovnog modela, unapređenje stručnosti zaposlenih i neophodnu modernizaciju informacionih sistema u sklopu istorijskog investicionog i inovacionog projekta u vrednosti od 500 miliona evra. Na taj način ćemo nastaviti putanju ambicioznog rasta i doći značajno bliže ostvarenju cilja da do 2020. godine postanemo najbolja osiguravajuća grupa u centralnoj i istočnoj Evropi! Samo oni koji ulažu sada, mogu aktivno da oblikuju budućnost,“ rekla je Gordana Bukumirić, predsednica Izvršnog komiteta kompanije UNIQA.

UNIQA je snažan i prepoznatljiv brend, koji klijenti prepoznaju kao lidera u inovacijama. Tako je za 4 godine od uvođenja MedUNIQA privatnog zdravstvenog osiguranja, UNIQA postala lider na srpskom tržištu u ovoj oblasti.

Osim brojnih usluga i rešenja koja je odvajaju od konkurencije, UNIQA je jedino osiguravajuće društvo koje ima posebno razvijeno odeljenje za saradnju sa bankama – Banko osiguranje u kojem je lider na našem tržištu. UNIQA osiguranje, prva je uvela i koncept ekskluzivnih agencija.

To je nov način prodaje koji, pod okriljem UNIQA grupe, udružuje internacionalno znanje sa lokalnim iskustvom i afirmiše privatni i porodični biznis u Srbiji. Do 2015. godine uspešna saradnja je ostvarena sa 6 generalnih agencija na teritoriji Vojvodine i Beograda.
UNIQA nastavlja da ulaže u snagu i kvalitet svog prepoznatljivog brenda. Dokaz tome je i saradnja sa našim proslavljenim košarkašem i selektorom nacionalnog tima Aleksandrom Sašom Đorđevićem koja, takođe, ulazi u jubilarnu desetu godinu.

Poštovanje najviših standarda u poslovanju, konstantna briga za dobrobit klijenata, inovativni pristup, uvođenje novih komunikacijskih kanala, proizvodi i usluge koji se prilagođavaju potrebama klijenata, tačnost, brzina i partnerski odnos prepoznati su i od strane prestižnog londonskog magazina World Finance, koji je 2012. godine UNIQA osiguranje nagradio kao najbolje u Srbiji.

Ipak, najvažnija nagrada je poverenje klijenata koje stalno raste i koje će uvek biti u fokusu kompanije UNIQA.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
uniqa osiguranje uniqa poslovanje osiguranje

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana