Tekst objavljen: 11.08.2019 9:00        


Kompanija Twitter je objavila da je delila podatke svojih korisnika sa oglašivačima, bez njihovog odobrenja.

Twitter priznao da je delio lične podatke oglašivačima bez dozvole korisnika

Iz Twittera su naveli da su pronađeni problemi "kod kojih izbor postavki korisnika možda nije radio onako kako je planirano".

Navodi se i da su "određeni podaci" korisnika, kao što je kôd države, možda deljeni sa partnerima koji se bave oglašavanjem od maja 2018. godine, "čak i ako korisnici nisu dali dozvolu za to."

Iz Twittera su takođe saopštili i da se, od septembra 2018. godine, oglasi možda prikazuju "na osnovu zaključaka" napravljenih o uređajima korisnika bez njihovog pristanka.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ti podaci su "ostali unutar Twittera i nisu sadržali lozinke ili naloge elektronske pošte", navedeno je na zvaničnom sajtu te kompanije.

Propusti su "popravljeni 5. augusta", a u Twitteru se vodi istraga o tome ko bi sve njima mogao da bude pogođen.

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
lozinke oglašivači twitter kompanija korisnici

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana