Tekst objavljen: 10.08.2015 13:30        


Na Koridoru 10, posle 26 godina, Srbija dobija nove kilometre pruge, projektovane za brzine od 167 kilomatara na sat, jer graditelji dvokolosečne pruge Gilje-Ćuprija-Paraćin, italijanska kompanija "Italiana construzioni CAF", radove privodi kraju. 

Srbija posle 26 godina dobija novu prugu na Koridoru 10

Radove na pruzi, dugoj 10,5 kilometara, "u stopu prate" stručnjaci kompanije "Simens" koji završavaju električnu kontaktnu mreži i postavljaju signalne uređaje, rekli su danas Tanjugu graditelji pruge.

Pruga je već jednim delom spojena sa starim kolosekom od Jagodine, prešla je most na Velikoj Moravi, a izgrađena je i puštena u saobraćaj zaobilaznica regionalnog puta Jagodina - Ćuprija preko pruge i novo stajalište u Gilju.

U toku su i radovi na Železničkoj stanici u Ćupriji, kroz koju ne ide nova pruga, već jedan krak stare za potrebe privrede Ćuprije i Paraćina.

Graditelji očekuju da "ovih dana bude definisan datum završetka radova na ovoj deonici o čemu će odlučivati i Ministarstvo saobraćaja i građevine i da pruga bude puštena u saobraćaj u oktobru".

Pre nekoliko dana, kako kažu, graditelje je posetio i razgledao radove generlani direktor Železnica Srbije Milorad Stojčić.

Najveći zahvat na pruzi, a izgrađeno je 20 objekata, bio je most na Velikoj Moravi, čelični, težak 2.400 tona, dug 322,5 metara, raspona 52,5 metara koga drži šest stubova od kojih su dva rečna.

Njega su završili radnici "Goše" i "Mostogradnje" jer je most počeo da gradi pa otišao u stečaj austrijsko-slovenački konzorcijum "Alpina- Meteorit".

Izgradnja mosta i ove deonice pruge finansira se kreditom Evropske investicione banke, a investitor je Železnica Srbije.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
brza pruga pruga železnica srbije koridor 10

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana