Tekst objavljen: 05.02.2019 15:01        


Međunarodna agencija „Brand Finance“ objavila je rang-listu vodećih brendova za 2018. godinu sa Sberbankom na prvom mestu. Ovo je prvi put da je jedan bankarski brend iz Rusije prepoznat kao najsnažniji bankarski brend na svetu. 

Sberbanka dobitnik nagrade „Brand Finance“

Kao i prošle godine, Sberbanka je odnela priznanje za najsnažniji i najvredniji brend u Rusiji i centralnoj i istočnoj Evropi. Tokom protekle godine, indeks snage brenda Sberbanke povećao se sa 90 na 93 poena, dok je vrednost brenda u 2018. porasla sa 11,6 milijardi na 12,4 milijarde američkih dolara.

„Ovo je prvi put da je jedan ruski bankarski brend zauzeo vodeću poziciju na prestižnoj globalnoj rang-listi agencije „Brand Finance“. Činjenica da stručna zajednica ima tako visoko mišljenje o nama je zasluženi rezultat rada celog tima koji svakodnevno ulaže napore da Sberbanku učini jednom od najboljih tehnoloških kompanija. Brojne inovacije i tehnologije razvijene su i prvi put primenjene upravo u Sberbanci. Sada ih koriste banke i kompanije širom sveta. Liderska pozicija na globalnom nivou takođe pokazuje da smo odabrali pravu strategiju koja stavlja akcenat na tehnološko liderstvo i razvoj ekosistema proizvoda i usluga, sa ciljem da se klijentima ponudi kompletan opseg finansijskih i nefinansijskih usluga za sve životne situacije.” - izjavio je generalni direktor i predsednik Izvršnog odbora Sberbanke Herman Gref.

Inovativne usluge Sberbanke postavljaju trendove u raznim sferama života. Primera radi Sberbanka je prva uvela brzi transfer novca pomoću broja mobilnog telefona na tržištu Rusije. Danas Sberbanka drži vodeću poziciju na ruskom tržištu kad je reč o obimu P2P transfera. Sberbanka je 2018. godine bila rangirana kao šesti najveći primalac kartica na svetu i najveći primalac kartica u Rusiji (prema publikaciji The Nilson Report), sa preko 1,7 miliona POS terminala i 15 miliona mesečnih uplata za sistem javnog prevoza preko bankarskih kartica putem mreže Sberbanke. Lider je i na polju beskontaktnog NFC plaćanja.

Kao rezultat snažnog fokusa Sberbanke na potrebe klijenata i širokog spektra finansijskih proizvoda koje im nudi, razvija se lojalnost prema brendu koja dovodi do uspostavljanja dugoročnih odnosa sa klijentima. Bez premca u Rusiji, Sberbanka ostvaruje aktivnu interakciju sa korisnicima, razvija proizvode i proširuje granice svog ekosistema.” – istakao je generalni direktor kompanije „Brand Finance“ Dejvid Hejg.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Dobri poslovni rezultati doprineli su jačanju vrednosti brenda Sberbanke, ali je, s druge strane, depresijacija valute imala negativan uticaj na vrednost brenda izraženu u dolarima.

Agencija „Brand Finance“ izračunava vrednost brenda na osnovu 19 različitih činilaca, kao što su ulaganje u brend, prepoznatljivost brenda, sklonost potrošača ka brendu, ocena zaposlenih, reputacija kompanije... Pored ostvarene zarade, snaga brenda je jedan od ključnih činilaca pri određivanju vrednosti brenda. Rangiranje koje vrši agencija „Brand Finance“ u skladu je sa standardom ISO 10688.

Kompletan izveštaj i metodologija nalaze se na internet stranici: brandfinance.com.

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
priznanje banke Sberbank

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana