Tekst objavljen: 06.11.2013 13:00        


Predstavnici Asocijacije potrošača Srbije nisu zadovoljni Nacrtom zakona o zaštiti potrošača, a kao ključnu zamerku ističu da nacrt novog zakona i dalje ne omogućava potrošaču da bude obeštećen u slučaju neispravnog proizvoda, kao i da štiti uvoznike.

Muke potrošača: Ko utvrđuje da li je proizvod ispravan?

- Ostalo je nedefinisano koja ustanova utvrđuje da li je proizvod koji je kupac platio ispravan. Sva odgovornost svaljena je na male trgovce, jer oni odgovaraju za kvalitet robe, dok su uvoznici oslobođeni odgovornosti. Tako možemo uništiti male prodavce, a veliki će nastaviti da uvoze falš robu, jer niti trpe štetu, niti mogu biti kažnjeni – ističe Edina Popov, predsednica Asocijacije potrošača Srbije.

Ona kaže da "nisu precizirane ni usluge od opšteg ekonomskog interesa. Ako znamo da su to struja, plin, poštanske ili pogrebne usluge, parkiranje, očekivali smo da će novi zakon uvesti mogućnost da predstavnici potrošača učestvuju u regulatornim telima koja kontrolišu rad javnih preduzeća".

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
potrošači prava potrošača zaštita potrošača kupovina kupci

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana