Tekst objavljen: 06.12.2019 11:10        


Postoji bezbroj načina da budete produktivni, a da pritom svoje vreme ne trošite na nevažne stvari. Primer tako nečeg može biti svakodnevno pisanje “to-do” liste

Kako da najbolje upravljate svojim vremenom?

Erika Kesvin, koja je stručnjak za karijeru, navodi da je ključ dobre organizacije vremena u tome da budemo pažljiviji prilikom odabira onoga na šta želimo više da obraćamo pažnju.

Stručnjaci za karijeru navode šest saveta kako biti produktivan i bolje organizovati vreme.

Planirajte veče pre

Pre odlaska na spavanje uvek uzmite nekoliko minuta vremena kako biste donekle organizovali sutrašnji dan. Proverite još jednom svoj raspored i šta vas sutra očekuje ili ponekad napravite “to-do” listu, kako neku od obaveza ne biste preskočili. Malo planiranja može biti od velike koristi.

Probudite se ranije

Kada ustanete ranije imate i više vremena da isplanirate i organizujete dan pred sobom. Rešite li neke obaveze pre, tada vam ostaje više vremena u ostatku dana za neke druge stvari.

Ograničite svoje distrakcije

Da biste ostali fokusirani na obaveze koje morate obaviti u jednom danu ograničite sve distrakcije koje vas u tome sputavaju. Ovo ne znači samo da ograničite svoje korišćenje društvenih mreža, već i na poslu skratite razgovor sa kolegama koji su vam uglavnom služili odugovlačenju povratka na posao.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Odaberite tri do pet obaveza koje morate obaviti u jednom danu

Pojednostavite svoju “to-do” listu i postavite sebi manji broj dnevnih obaveza koje morate izvršiti do kraja dana. Tako ćete ostati produktivni, a nećete biti pretrpani obvezama.

Odredite vaš glavni cilj

Odlučite šta je vaš dugoročni cilj. Glavni razlog zbog kojeg ljudi slabo koriste svoje vreme je što nemaju jasan cilj. Zato, ako vam se pojavi nešto što vam neće biti od koristi u postizanju cilja, već će samo biti smetnja, pravo je vreme da to ne prihvatite raditi u datom trenutku.

Svoj glavni cilj podelite u više manjih koraka

Svoj cilj podelite u nekoliko manjih, dnevnih obaveza. Ako je, na primer, vaš cilj povećati prodaju do određenog iznosa u ovoj godini, tada taj iznos podelite na mesece, nedelje, čak i dane. Kada jednom to učinite znaćete tačno koliko posla trebate dnevno da odradite i prema tome planirate svoje dane.

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
organizacija Obaveze radno vreme vreme je novac vreme time planing

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana