Tekst objavljen: 02.11.2012 17:17        


Nakon prvog organizovanog bojkota hipermarketa građani su pokazali da su potrošači u Srbiji sve aktivniji u ostvarivanju svojih prava, smatraju u Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije.

Bojkot uspeo zahvaljujući Fejsbuku i Tviteru

Kako je saopštio NOPS, bojkot je koordinisan i oglašavan uglavnom preko društvenih mreža Fejsbuk i Tviter.

Sve to, smatraju u ovoj organizaciji, daje za pravo da budu zadovoljni podrškom građana i njihovim aktivnim učešćem, kao dokazom da se glas potrošača više ne može ignorisati i da je stvorena kritična masa koja će u budućnosti imati snagu pokretača promena.
Broj aktivnih učesnika i onih koji su zdušno podržavali bojkot prelazi 5.000, a prema podacima NOPS - 15.000 građana prvog, i preko 25.000 potrošača u druga dva dana, bilo je odlučno u uzdržavanju od kupovine.

Zahvaljujući, pre svega, društvenim mrežama, o bojkotu je svakodnevno bilo informisano do 250.000 ljudi, a među njima aktivnih učesnika kroz komentare, sugestije ili podršku, bilo je više od 30.000, saopštavaju iz NOPS-a.

- Prema našim podacima sa terena, hipermarketi su bili prinuđeni da skoro za polovinu smanje broj otvorenih kasa u odnosu na uobičajenu praksu, što se nije menjalo ni u popodnevnim časovima, u takozvanom špicu, u doba dana kada je pritisak na prodavnice veći. Iz ovog bojkota je, takođe, izraslo nekoliko srodnih, pokrenutih od strane samih građana, koji pozivaju na kupovinu direktno od proizvođača, na princip formiranja grupa solidarne kupovine ili na konstantno uzdržavanje od kupovine svake srede u neograničenom trajanju - navodi se u saopštenju.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
bojkot Nacionalna organizacija potrošača S NOPS potrošači prava potrošača zaštita potrošača prodavnice trgovci

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana